четвер, 4 квітня 2013 р.

Весна на підвіконні

Незважаючи на не надто приємну весну за вікном, в мене сьогодні справжнє свято!!! Накінець-то я дочекалася!!! Чудова Жасминова Гарденія на моєму підвіконні нарешті зацвіла. Її чудовий аромат тепер радуватиме мене щодня.
Спочатку важкувато було зрозуміти Її примхи і зробити відповідні умови. Але щоденний догляд, плекання і нашіптування Їй, що вона найкраща зробили своє :) Особлива рослинка від Особливої людини..
Ось така вона, Моя красуня!



А цю чудову фіалочку, яка вкотре радує мене своїм цвітінням подарувала мені чарівна Мар"яна (maksim) під час Квіткового обміннику. Я Їй безмежно вдячна адже саме з цієї рослиночки почалось моє захоплення та справжній догляд за вазонами.


Якщо в мене зацвітуть інші чарівні мої рослинки - обов"язково поділюсь із Вами:)
Гарного Вам дня! Та чудової справжньої ВЕСНИ!!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...