суботу, 4 травня 2013 р.

МК Ігора Бурби та Устина Компанійця

Нещодавно відбувся інтенсивний воркшоп московського фотографа Ігора Бурби та львівського фотографа Устина Компанійця. Мені пощастило туди потрапити.

Просто сказати, що мені сподобалось - це не сказати нічого. Я була в захопленні!! Стільки нової інформації, кльових фішок та нових ідей я почула. А хлопці дуже кльові, в них стільки креативу та щирого захоплення фотографією. Вони ретельно підготувались до майстер класу. Відшукали нестардатні місця, детально продумали образи та реквізит і навіть вручну виготовили для всіх учасників воркшопу фішки, завдяки яким ми можемо робити дуже кльові ефекти на фотознімках. Ще буду довго переварювати всю отриману інформацію:)

На воркшоп з"їхались фотографи не лише зі Львова, а й з інших міст України. Було дуже цікаво знайомитись з новими фотографи. Атмосфера була дуже хорошою і ми всі здружились.
Моделями були Лєночка та Ігор. Вони справжні професіонали. Гідно витримали стільки годин зйомки, хоча умови були досить незвичні, а іноді навіть небезпечні для життя і здоров"я.
А після зйомки нас чекав приємний сюрприз від організаторів у вигляді смачного шашлика. І ми змогли повеселитись в більш тіснішій обстановці.

А зараз багато фотографій...



































Ще раз дуже дякую!!!!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...