понеділок, 4 листопада 2013 р.

Postcards

А в мене нова порція откриток. Я від них у захваті! 

Я кожного дня заглядаю в свою поштову скриньку з надією отримати нову откритку та історію від людини з іншого кінця світу. А отримавши нову, знову і знову переглядаю свою вже досить велику колекцію:)

Приємного перегляду!

Ці чарівні дівчатка приїхали до мене з Голандії. Дуже кльові. Це зображення миттєво піднімає настрій!

"Жизнь гораздо забавнее, если в ней есть место беспорядку." - Анна Гавальда. Саме така цитата на звороті цієї откритки, яка приїхала з Росії.

Ця оригінальна откритка з Польщі.

Ця Ретро-откритка з персонажами з відомого фільму приїхала з Білорусі.

Коли я отримала цю откритку, то одразу захотіла побувати в цьому романтичному місті у Франції. Думаю я це обов"язково зроблю в майбутньому.

Цісаревич Алєксєй на яхті "Штанда" приїхав з старовинного і красивого Петербурга.

І невеличкий кусочок непальського Бхактапуру. Його прислали з Китаю.



Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...