понеділок, 13 жовтня 2014 р.

Сашуня


Привіт.
Давно хотіла зробити сімейну зйомку такого плану - коли не треба до неї дуже готуватись, без неприродніх чи стандартних поз, без вимушеного заставляння позувати дітей (яких насправді рідко можна щось заставити зробити:D);
коли можна просто робити природні знімки сім"ї такою яка вона є, їх ранок, їх природнє середовище, ігри з дітками, сніданок, прогулянка, яка щоразу повна нових відкриттів для малечі, їх маленьких звершень та пригод.
Сім"я маленької Сашуні якраз ідеально підійшла для моєї зйомки. Ми снідали, грались, веселились, малювали, а потім в нас була чудова прогулянка. Сашуня, звикнувши до тьоті(це я), долучала мене до своїх ігор - я малювала фарбами, складала пірамідку, шукала кицю, топтала "бобошки", збирала дику горобину та ще багато чого іншого.
Це був насправді чудовий ранок! А зйомка, крім гарних фотографій, подарувала мені задоволення, новий досвід та нові знання.
Запрошую Вас до перегляду! Будьте щасливі та частіше посміхайтесь!

 


 














 




 


 







 







 
 
 













Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...