понеділок, 3 грудня 2012 р.

Захоплення посткросінгом:)

Вирішила Вам розповісти про одне із моїх захоплень, а саме про Посткроссінг . Я вже рік є активним посткросером. За цей час я вже відіслала і отримала понад 30 поштових откриток. Це таке надзвичайне відчуття відсилати частинку себе, своїх почуттів іншій людині...
А потім хочеться кожну годину заглядати в поштову скриньку в очікуванні звісточки від незнайомої Тобі поки людини.

А зараз Вам покажу і розповім про улюблені откритки у моїй колекції.
Це моя поки найулюбленіша, адже вона зроблена вмілими руками дівчини з Нідерландів по імені Jubinka





А це моя сама перша листівка у посткросінгу, отримана вона від студента з Америки


А ця з гарнесенькими кошенятами приїхала з Китаю
А ці кошенята вже від росіянки Маші
Дуже розвеселила така чудова откритка і особливо надпис, який в перекладі з фінської означає "нащастя ми завжди можемо покластися на жінок"

Виставляю ще кілька откриток. Надіюсь Вам теж сподобаються як і мені:)









2 коментарі:

  1. Мар"яночко вітаю з відкриттям блогу,тебе буде однозначно цікаво читати!!!
    Колекція просто шикарна і дуже цікаве захоплення!!!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...