середу, 5 грудня 2012 р.

Шукайте у всьому щось хороше:)

Я дуже люблю дивитись фільми. Якісні і не дуже... Я не є критичним глядачем. Я не розуміюся в спецефектах, графіці фільмів. Я дивлюсь фільм заради самого фільму, заради відчуттів, які він у мене може викликати. І не важливо горе це чи радість, піднесення чи страх. І якщо фільм мені сподобався я дивитимусь його ще раз і ще раз.
І от сьогодні хочу розповісти Вам про один із таких фільмів.
Фільм, який спонукає любити життя, насолоджуватись кожною хвилиною. Назва фільму - "Полліанна". Фільм про маленьку дівчинку Полліанну. Переїхавши жити до своєї тітки в невелике містечко, дівчинка починає навчати жителів своєї улюбленої гри - радіти всьому, що вони мають.
Коли я вперше  переглянула цей фільм, в мене  з"явилося непереборне бажання кудись бігти, щось робити, поспішати жити.... жити насолоджуючись кожним моментом. Я почала помічати все те прекрасне, що мене стільки часу оточувало і що я раніше не бачила, не хотіла бачити...
Якщо Ви переглянете цей фільм, то зрозумієте мене:)
Фільм переглянути можна тут.
А це головна героїня фільму:)
Приємного перегляду:)


Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...