четвер, 28 лютого 2013 р.

В очікуванні дива

Одного разу до Будди прийшов юнак і сказав: "Я піду за Тобою, буду Твоїм учнем, робитиму все, що накажеш, але спочатку покажи мені диво". Будда погодився. Вони пішли туди, де Будда показав йому справжнє диво. Тоді юнак з величезним захватом сказав: "Це найкраще диво! Я буду Твоїм учнем завжди. Я вірю Тобі". На що Будда відповів: "Але тепер Ти мені не потрібен".
Диво, яке показав Будда юнакові, було народження на світ нової людини.

Нещодавно я мала честь фотографувати Мартусю, яка зараз очікує на народження свого малятка. Фотосесія була надзвичайною, адже це перша моя фотосесія такого плану. Я з величезним захватом фотографувала Марту, її чоловіка Тараса і юну донечку Авророчку.
А зараз з Вами поділюся кількома фотографіями цієї чудової сім"ї.
Приємного перегляду!



























Гарного Вам дня!


Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...