вівторок, 28 січня 2014 р.

Виставка Багрій Анни

Знаєте, я чомусь останнім часом рідко відвідую виставки чи мистецькі галереї. Якось не виникає бажання або просто мало що такого плану мені подобається. 
Але цю виставку я точно хотіла побачити і, на жаль, пропустила офіційне відкриття, але можливо це й на краще. Адже мені випала чарівна нагода побачити всі ці казкові роботи без зайвої метушні і наодинці з  Анею Багрій - авторкою цієї надзвичайної краси. 
Я дивилась на ці картини і в мене виникало відчуття ніжності, радості та задоволення, а моя уява домальовувала певні деталі, які не були передані на картинах.
Аня стояла поряд і розповідала історії цих картин та образи, які вона намагалась передати. Я стояла і вже бачила не просто казкових русалок, ангелів чи людей, а їхні переживання, сумніви, страхи - весь їхній світ, до якого нам, людям, зазвичай байдуже. 
А обійми Ані, коли я вперше змогла зрозуміти символи приховані на картині, додали мені ще більшого бажання дивитись глибше, в саму душу картини.
Це було настільки захоплююче, що ми незамітили як пробули на виставці 2 години :) 2 неймовірні години.
Якщо Вам раптом теж захочеться побачити всю цю красу, то поспішайте - виставка триватиме ще кілька днів в Художньому музеї.


"Душа"


"Вітер змін"

"Правда про осінь"

"Вогонь віри"

"Таємниця"

"Вуличний музика"

"Глибокий сон"

"Інша сторона місяця"

"Нове життя"

"Вільний, бо живий"

"Свобода"

"Високі почуття"

"Згори донизу"

"Відпустка"

"Всесвіт в Тобі"

Ще одна хороша новина - більшість картин Ви можете придбати для себе або дорогим для Вас людям в якості подарунку. Для цього Вам потрібно зв"язатись з Анною за телефоном 097 753 22 66 або написати їй сюди.



Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...