середу, 31 грудня 2014 р.

З Новим Роком Мої Дорогі!

Дорогі мої любимі друзі, хороші знайомі та прекрасні незнайомці! Я безмежно рада і щаслива від того, що Ви є в моєму житті чи в списку друзів;) Дякую за радість, щастя та посмішки; за Вашу теплоту та щирість;  за емоції, які Ви заставляєте мене відчути/пережити; за уроки, які я вивчаю з Вашою допомогою; за досвід та натхнення, які я отримую від Вас! Ви надзвичайні! Дуже хороші!!!!

У Новому Році хочу побажати Вам частіше втілювати свої бажання та мрії в реальність, насолоджуватись кожним моментом Вашого життя, частіше радіти та посміхатися, більше піклуватись про себе, своє здоров’я та про своїх рідних, багато подорожувати, читати, співати, танцювати, отримувати натхнення від всього, що Вас оточує. Хай Ваше життя нарешті стане таким про яке Ви мріяли! Завтра почнеться новий день з чистого аркуша і що буде на ньому залежить від Вас. З Новим Роком!!!!


Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...